Dette sier kundene våre om oss
Å måle kundetilfredshet er helt essensielt. Kundetilbakemeldinger gir oss innsikt i hva vi gjør bra og hva vi kan forbedre oss på. Her får du en smakebit på hva kundene har sagt om Berg-Hansen, hittil i år!
Jobbreiser – kundeservice i verdensklasse
Det er fantastisk å se at jobbreisende er fornøyde med jobben vi gjør. Skalaen går fra 0 til 6, og våre reiserådgivere scorer hele 5,3. Selve bestillingsopplevelsen ligger på 5,13, og omfatter både reiser bestilt online og via telefon/e-post.
Ekstra gøy er det å se at våre reiserådgivere på vakttelefonen scorer 5,7! Det viser hvor mye kundene setter pris på å treffe våre norsktalende reiseeksperter utenfor ordinær åpningstid.
Kundene trekker frem rask og vennlig kundeservice, og den personlige oppfølgingen de får. Flere nevner også «kundeservice i verdensklasse».
«Setter veldig pris på å få personlig hjelp når noe uforutsett skjer, som i dette tilfellet, da returen ble rammet av en streik og kundeservice hos flyselskapet var i knestående.»
«Kjemperaskt svar og veldig god oversikt. Man trenger ikke å si hvem som ringer en gang, dere har full oversikt og vet siste status for mine flyvninger nesten før jeg får beskjed. Veldig god støtte og effektiv med å finne løsning når man har det travelt.»
«Takk for veldig god støtte på en dag da all reisetrafikk var kaos! Jeg kom frem, takket være god hjelp fra dere. Det ga også en trygghet slik at den 12 timer lange turen til Ålesund gikk uten mye stressopplevelse.»
Meetings & Events – personlige og profesjonelle prosjektledere
De som bestiller gruppereiser, møter, konferanser og events er også strålende fornøyde. Her er den gjennomsnittlige kundetilfredsheten på 5,54!
Vi ser også at en større andel av respondentene ønsker klimafokus fremover. Visste du at vi har verktøyene som skal til for å kartlegge et arrangements fotavtrykk, slik at vi sammen kan se på tiltak for å redusere dette fotavtrykket så mye som mulig?
Kundene trekker frem prosjektleders tette oppfølging, profesjonalitet, fleksibilitet, og at arrangementene går som planlagt.
«Min prosjektleder er en fantastisk kontaktperson og jeg kommer alltid til å kontakte henne hvis jeg skal bestille gruppeturer.»
«Ønsker å trekke frem tilgjengeligheten til prosjektleder under hele prosessen. Prosjektleders gode humør, hyggelige e-poster og ikke minst gode priser. Dessuten var prosjektleder endringsvillig og løsningsorientert. Jeg kommer til å be om samme prosjektleder ved neste korsvei. Takk!»
«Kundebehandler er profesjonell og vennlig og evner å gi oppfølging slik at vi føler oss trygge som kunder. Stoler 100% på at arrangementet blir som avtalt. Det er bra!»
Forbedringspunkter i undersøkelsen
Vi ber også om forbedringspunkter i undersøkelsen, som vi kan benytte i videreutviklingen av våre produkter og tjenester. Kundetilfredshet er ikke en enkel måloppnåelse, men en løpende prosess. Derfor er vi takknemlige for at kundene tar seg tid til å svare på disse undersøkelsene.
80 prosent av alle reiser bestilt hos oss gjøres online i vår reiseportal, Webgate. Det er derfor naturlig at mange har ønsker og innspill til denne løsningen. Vit at alle kommentarer leses av våre forretningsutviklere, og er med når vi videreutvikler både reiseportal og app.
Kundene etterspør også en enklere måte å kommunisere med dedikert prosjektlederen på, når de bestiller gruppereiser, møter, konferanser og events. Da er det ekstra stas å kunne si at vi er helt på oppløpssiden av å lansere en ny tjeneste som vil løse nettopp dette! Mer informasjon om dette kommer i løpet av november.
Takk til våre fantastiske kunder
Alt i alt viser KTI-resultatene for første halvår at kundene er svært fornøyde med tjenestene våre.
Vi vil gjerne benytte anledningen til å takke alle som tar seg tid til å gi oss både gode og konstruktive tilbakemeldinger, i en ellers travel hverdag. Vi ser frem til å fortsette arbeidet med å skape sømløse reise- og møteopplevelser for dere!
Ønsker du å snakke med oss? Kontakt oss her!