Din nye arrangementsportal
I en eventbransje der både behovene og forventningene til arrangør og deltaker stadig øker, er det avgjørende å ha verktøy på plass som sikrer vellykkede arrangementer. Vi tar nå i bruk et ledende event management system, som vil gi kundene våre en sømløs og profesjonell opplevelse fra start til slutt.
Mer effektiv eventhåndtering
Systemet vi tar i bruk er skreddersydd for møte- og eventbransjen. Det er utviklet for å gjøre prosessen med planlegging og gjennomføring av arrangementer så enkel og effektiv som mulig. Enten det dreier seg om store konferanser, mindre ledersamlinger eller kreative forretningsreiser, vil den nye arrangementsportalen inneholde verktøyene for å presentere og levere førsteklasses arrangementer.
Hva betyr dette for deg som kunde?
- Raskere og mer visuelle tilbud
Våre prosjektledere kan nå effektivt generere skreddersydde tilbud digitalt, som inneholder beskrivende tekster, inspirerende bilder og video. Slik får du som kunde en innholdsrik oversikt og et godt bilde av hva vi tilbyr. Du kan akseptere/avslå hele eller deler av tilbudet direkte i løsningen, eller merke noen av elementene med at du er usikker. Kort oppsummert kan du se frem til raskere beslutningsprosesser og en mer moderne og visuell planlegging. - Alt på ett sted
Du vil få tilgang på alle gjennomførte og fremtidige arrangementer, som tidligere. Du kan enkelt kommunisere med prosjektlederen din via systemet, og brukeropplevelsen er basert på et enkelt og intuitivt brukergrensesnitt. I ett og samme system leverer vi tilbud, deltakerpåmelding, skreddersydde eventnettsider, QR-registrering og navnelistehåndtering. - Sømløs registrering og påmelding
For mange av våre kunder er påmeldingsprosessen en kritisk del av arrangementet. Vi tilbyr en brukervennlig plattform hvor deltakere enkelt kan registrere seg, velge preferanser, og betale for arrangementet direkte. Dette gir en mer strømlinjeformet opplevelse og reduserer administrativt arbeid både for oss og for dere. - Effektiv kommunikasjon
Det nye systemet gir oss muligheten til å kommunisere effektivt med alle deltakere gjennom hele prosessen. Fra invitasjoner og påminnelser til viktig informasjon før, under og etter arrangementet – alt skjer gjennom én og samme plattform. Dette sikrer at alle deltakerne blir involverte, engasjerte og informerte, noe som igjen gir en bedre totalopplevelse. - Økt profesjonalitet og kvalitetssikring
Som kunde i Berg-Hansen vil du oppleve en høy grad av profesjonalitet i alle ledd. Fra første kontakt til siste oppfølgingsmail, kan du stole på at alt blir håndtert på en profesjonell måte. Systemet hjelper oss med å holde oversikt over alle detaljer, og sørger for at ingen oppgave – uansett hvor liten, blir glemt.
Fremtidens arrangementer
Vi er overbevist om at denne investeringen vil gi en betydelig merverdi til våre kunder. Ved å kombinere erfarne prosjektledere og produsenter med vår nye arrangementsportal, kan vi nå tilby enda bedre tjenester, samt mer fremtidsrettede og smidige opplevelse for alle våre kunder.
– direktør for Berg-Hansen Meetings & Events, Siw Camilla Puntervold
Ta kontakt med oss for å finne ut hvordan vi sammen kan gjøre ditt neste arrangement til en suksess!
Telefon: +47 810 56 810
E-post: grupper@berg-hansen.no