Ny og tryggere innlogging
Nå blir det enda tryggere å benytte våre digitale tjenester. 17. april kl. 10:00 bytter vi til en oppgradert tjeneste for innlogging.
Tjenesten har fått navnet Berg-Hansen ID, og du vil mest sannsynlig ikke merke noen forskjell. Når du skal logge deg inn og bestille reiser etter 17. april er det bare å logge inn som før. Både brukernavn og passord vil være det samme som tidligere.
Hvorfor gjør vi dette, spør du? Det er for å tilrettelegge for økt sikkerhet, og for å ligge i forkant av stadig økende sikkerhetskrav. Din sikkerhet er viktig for oss, og vi jobber hele tiden med å gjøre tjenestene våre enda bedre.
Spørsmål og svar om Berg-Hansen ID
Hva er Berg-Hansen ID?
Dette er Berg-Hansen sin innloggingstjeneste. Tjenesten benyttes ved innlogging til våre digitale løsninger – som reiseportalen Webgate.
Jeg har glemt passordet – hva gjør jeg?
Klikk på «Glemt passord» på berg-hansen.no. Da vil du i løpet av kort tid motta en e-post med mulighet for å endre passordet ditt.
Hvordan logger jeg inn?
Du logger inn på berg-hansen.no/logg-inn med ditt brukernavn og passord, som tidligere.
Hvordan oppretter jeg bruker?
Er arbeidsgiveren din kunde av oss, og du trenger en bruker for å bestille reiser? Sjekk først eget intranett for å se om dere har en profillink der. Hvis ikke, klikker du på «Bedrift» i hovedmenyen på berg-hansen.no og velger «Opprett ny profil».
Ønsker du å bli privatkunde hos oss? Klikk på «Privat» i hovedmenyen på berg-hansen.no og velg «Bli privatkunde».
Jeg får ikke logget inn – hva gjør jeg?
Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon (+47 220) 08050.
Kan jeg ha tofaktorautentisering med Berg-Hansen ID?
For de som logger inn med brukernavn og passord vil vi kunne tilby tofaktorautentisering fra høsten 2024. Dersom arbeidsgiveren din har en avtale om automatisk innlogging (Single Sign-On), må en tofaktor ligge internt i deres systemer.