Blå tak i Santorini, Hellas

Alt starter med en drøm

Her finner du nyttig informasjon til jobbreisen, våre beste tips og råd i forbindelse med møter & events, samt inspirerende reiseblogger til fjern og nær. Hvor går din neste reise?

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Jeg har glemt passordet mitt

Har du glemt passordet ditt og ønsker å få tilsendt et nytt? Klikk her og velg «Glemt passord?». Du vil motta en aktiveringslink på e-post for å lage et nytt passord. Kommer ikke e-posten? Husk å sjekke spam-filteret ditt. Ligger ikke e-posten i spam-filteret? Ta kontakt med vår profilavdelingen på telefon +47 21 02 44 […]

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Hvordan får jeg brukernavn og passord?

Har du klikket på «Lag jobbprofil» og fylt inn profilskjemaet korrekt vil du få tilsendt brukernavn og passord på e-post. Dette sendes normalt ut senest to timer etter registrering, innenfor våre ordinære åpningstider (mandag – fredag kl. 08:00 – 16:00). Har ikke e-posten kommet frem? Da anbefaler vi at du tar en titt i spam-filteret ditt.Ligger […]

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Navnet mitt er skrevet feil i bestillingen. Hvordan endrer jeg?

Har du endret etternavn og glemt å oppdatere profilen din hos Berg-Hansen? Eller har det sneket seg inn en skrivefeil ved bestilling? For å gjøre endringer på navnet ditt i en bestilling må du ta kontakt med vårt kundesenter på telefon (+47 220) 08050 eller e-post bestilling@berg-hansen.no. De fleste flyselskaper belaster et navneendringsgebyr i slike tilfeller, […]

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Hvorfor må jeg betale for å endre en fleksibel billett?

Fleksible flybilletter kan endres helt uten kostnad, så lenge du endrer til en ny billett i samme bookingklasse.  Dersom du opplever å måtte betale et mellomlegg når du endrer din fleksible billett, så er det fordi ny valgte bookingklasse er høyere enn den som opprinnelig ble bestilt. Du må da betale mellomlegget mellom gammel og […]

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Hvordan etterregistrerer jeg bonuspoeng?

For å etterregistrere bonuspoeng for en reise eller et hotellopphold må du ta direkte kontakt med den aktuelle aktøren. Det enkleste er ofte å gå inn på flyselskapet, hotellkjeden eller leiebilselskapet sine nettsider, og etterregistrere poengene der. I enkelte tilfeller må du sende en e-post til den aktuelle aktøren. Korrekt og oppdatert informasjon finner du […]

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Jeg har ikke fått bonuspoeng på reisen

Har du husket å legge inn alle fordelskortene dine under «Profil» i onlineportalen din Webgate? Dette er den aller beste måten å få med seg bonuspoengene sine på. Det er veldig viktig at navnet ditt er skrevet riktig og likt på profilen hos oss og på fordelskortene du har hos flyselskapene, hotellkjedene og leiebilselskapene. Oppstår […]

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Kan jeg bestille reiser med bonuspoeng hos Berg-Hansen?

Berg-Hansen har dessverre ikke mulighet til å bestille reiser og hotellopphold med bonuspoeng for deg. Dette er leverandørenes egne lojalitetsprogrammer, og må bestilles direkte hos den aktuelle aktøren. Du kan imidlertid opptjene bonuspoeng på reiser og hotellopphold som bestilles hos Berg-Hansen. Husk å legge inn lojalitetsprogrammene dine under «Profil» i onlineportalen din Webgate, slik at […]

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Jeg får ikke avbestilt hotellrommet online

Hotell kan avbestilles i henhold til hotellets avbestillingsregler. Den generelle avbestillingsregelen som gjelder for hotellbestillinger i Norge, er at rommet kan avbestilles før kl. 15:00 på ankomstdagen. I utlandet er denne 72 timer (3 døgn) før ankomst. Dette gjelder dersom hotellet ikke har spesifisert noe annet. I de tilfellene du ønsker å avbestille hotellrommet ditt […]

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Jeg har avbestilt reisen. Når får jeg refusjon?

Refusjon avhenger av type billett og flyselskapets regler. Flybilletter blir som regel refundert innen en uke fra du har kansellerte reisen. Dette går automatisk og du trenger ikke foreta deg noe. I enkelte tilfeller må vi manuelt søke om refusjon hos flyselskapene og da kan behandlingstiden ta opp til flere måneder. Slike tilfeller kan være […]

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Hvor finner jeg SAS TPC-kvitteringer?

Kvitteringer for SAS TPC-reiser (Travel Pass Corporate) utstedes normalt av flyselskapet 1–4 arbeidsdager etter endt reise.  Du finner kvitteringen fra SAS på samme sted som alle andre kvitteringer på reiser bestilt gjennom Berg-Hansen, nemlig ved å logge deg inn i onlineportalen Webgate og klikke på fanen for «Reisemappe». Klikk på «Tidligere reiser», finn ønsket reise […]

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Hvor finner jeg SAS TP-kvitteringer?

SAS TP (Travel Pass «klippekort») er et produkt fra SAS hvor arbeidsgiveren din forhåndsbetaler for et gitt antall reiser/klipp mellom to eller flere destinasjoner. På slike reiser utsteder ikke SAS kvitteringer på gjennomført reise. Trenger du en kvittering til en reiseregning der du har fløyet på SAS TP, så trenger du kun å legge ved […]