Blå tak i Santorini, Hellas

Alt starter med en drøm

Her finner du nyttig informasjon til jobbreisen, våre beste tips og råd i forbindelse med møter & events, samt inspirerende reiseblogger til fjern og nær. Hvor går din neste reise?

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Spørsmål om faktura fra Berg-Hansen

Har du spørsmål om en faktura som er utstedt fra Berg-Hansen? Ta kontakt med vår kundeservice på: E-post: kundeservice@berg-hansen.no Gjelder spørsmålet ditt SAS TPC eller SAS TP, må du ta direkte kontakt med flyselskapet på: Telefon: +47 64 81 76 00E-post corporatesupport@sas.no

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Hvor finner jeg bekreftelse på at flyreisen er gjennomført?

Trenger du en bekreftelse på at flyreisen din er gjennomført? Da må du se etter det som heter «FLOWN STATUS» på e-ticket kvitteringen din. Logg deg inn med brukernavn og passord i onlineportalen Webgate og klikk på fanen som heter «Reisemappe». Velg deretter «Tidligere reiser» og klikk på «Vis kvittering». Når reisen er gjennomført så […]

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Hvor finner jeg kvitteringen for flyreisen?

Alle våre kunder har tilgang til alle kvitteringer på reiser bestilt gjennom Berg-Hansen via onlineportalen Webgate. Logg deg inn med brukernavn og passord, og klikk deg inn på fanen for «Reisemappe» og velg «Tidligere reiser». Finn ønsket reise og klikk på «Vis kvittering». Kvitteringene er alltid oppdatert dersom du har gjort endringer i din bestilling.  […]

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Hvorfor har jeg fått en stand-by billett?

Alle flybilletter solgt via Berg-Hansen er bekreftede plasser, og det eneste unntaket er dersom ønsket fly er fullbooket og man har bedt om å bli oppført på venteliste. Dersom du ved innsjekk har fått beskjed om at du er på stand-by, så er dette fordi flyselskapet har overbooket flyavgangen. I slike tilfeller må du ta […]

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Kredittkortet mitt ble avvist

Har du fått en melding fra oss om at kredittkortet ditt ble avvist i forbindelse med en bestilling av reise? Det kan ha sammenheng med at du forsøker å benytte et helt nytt kredittkort til bestillingen. På grunn av nye sikkerhetskrav fra kortutsteder må gjerne nye kredittkort aktiveres før bruk på netthandel. Hva som gjelder […]

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Hvordan finner jeg billetter med bagasje inkludert?

Når du bestiller flybilletter online i reiseportalen Webgate vil du se at billetter uten bagasje indikeres med en rød strek over koffert-ikonet. Dersom du er på jakt etter billetter der bagasje er inkludert, velger du billetter som inneholder koffert-ikonet. Du kan også klikke på koffert-ikonet for å se hvor mye bagasje som er inkludert.

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Hvordan leier jeg eget fly?

Har du behov for å leie et eget fly? Vi kan bistå med fly i ulike størrelser, til ulike anledninger. Vennligst ta kontakt med vår avdeling for Meetings & Events på telefon +47 810 56 810 eller e-post grupper@berg-hansen.no.

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Jeg får ikke endret reisen i Webgate eller app

Dersom du allerede har sjekket inn er det ikke mulig å endre reisen din i Webgate eller i appen. Vennligst avbryt innsjekk, og deretter forsøker du å endre reisen din på ny. Fungerer det fortsatt ikke? Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon (+47 220) 08050 eller e-post bestilling@berg-hansen.no.

Bilde med bokstavene FAQ. Illustrasjon.

Hvordan bestiller jeg flytaxi?

Flytaxi er tilgjengelig for forhåndsbestilling i Trondheim. Flytaxi til/fra Trondheim Lufthavn Værnes bestiller du enkelt ved å logge deg inn med brukernavn og passord i onlineportalen Webgate. Når du er logget inn bestiller du ønsket flybillett og velger deretter «taxi».